önismeret, egyensúly, változás, párkapcsolat, anyaság, kamaszok

Életterv

Nyári stressz

2018. június 14. - Gurin Eszter

Itt a nyár, nyári szünet, meleg, jókedv, pihenés, kacagás. Vagy mégsem?

Mi okozhat nyáron stresszt?

- Túl sok a munka, nincs elég szabadság, nem akkor kivehető a szabadság, amikor szükséged van rá.

- A gyerekek egész nyáron otthon vannak, felügyelet kell nekik, programok szervezése, hogy tartalmas legyen a nyár.

- Igazi kikapcsolódás hiánya, hiszen állandóan elérhetőek vagyunk telefonon, e-mailben; sőt mindenki már a nyaralós képeket posztolja, nekünk meg nincs rá időnk, alkalmunk, pénzünk.

- Ha túl sok az élmény, program amit szervezünk, amin részt veszünk az is növelheti a stressz-szintet, mert túlterhelhetjük magunkat így is.

- A nyaralás (hol? mikor? kivel? mennyiért? mennyi időre? stb.)

A jó hír, hogy tehetsz ellene:

- Próbáld meg beiktatni a napjaidba a szemlélődő pihenést.

- Élvezd a nyár örömeit (napfény, séta, friss gyümölcsök, társasjáték, strand, jó könyv, limonádé/sör).

- Örülj a pillanatoknak amikor együtt vagytok, de szakíts időt a saját programjaidra is.

- Pihenj, aludj.

- Mozogj! (séta, kocogás, úszás, biciklizés)

- Tudatosítsd magadban a megélt, szép pillanatokat!

child-1440526_960_720.jpg

Gurin Eszter
life coach
önismeret, egyensúly, változás, párkapcsolat, anyaság, kamaszok
www.eletterv.hu
+36 20 343 0895

A bejegyzés trackback címe:

https://eletterv.blog.hu/api/trackback/id/tr1814022198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.