önismeret, egyensúly, változás, párkapcsolat, anyaság, kamaszok

Életterv

Mindig többet, mindig jobbat...

2017. december 15. - Gurin Eszter

Majd ha.... akkor boldog leszek.

Hogyan lehet megállítani, vagy legalább lelassítani ezt a folyamatos elégedetlenkedést és észrevenni azt ami jó körülöttünk és boldoggá tesz minket.


Kérdések amelyek segítségével átgondolhatod, hogy valójában mire vágysz:

1. Boldog vagyok? Mi tenne boldoggá?

2. Mit kell tennem az életemmel, hogy szabad legyek?

3. Milyen tulajdonságaimat rejtettem – és rejtem – el a többiek elől azért, mert félek, hogy nem tetszene nekik? Mit titkolok még magam előtt is?

4. Miben hiszek? Ha 100 százalékig eszerint élnék, milyen lenne az életem? Hogyan reagálnának a hozzám közel állók?

5. Ott és úgy élek, ahogy akarok, vagy ahogy más várja tőlem? Mi az, amin változtatnom kéne, hogy az életem közelebb kerüljön a vágyaimhoz?

Legyen szép napod!

Gurin Eszter
life coach
önismeret, egyensúly, változás, párkapcsolat, anyaság, kamaszok
www.eletterv.hu
+36 20 343 0895

A bejegyzés trackback címe:

https://eletterv.blog.hu/api/trackback/id/tr2813406571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása