önismeret, egyensúly, változás, párkapcsolat, anyaság, kamaszok

Életterv

Üdvözöllek!

2017. november 29. - Gurin Eszter

Ki vagyok én?

Gurin Eszter vagyok, life coach, art coach, mediátor, nyelvtanár, szociálpedagógus és 4 gyerekes anya. A sorrend szabadon felcserélhető, az talán így is látszik, hogy unatkozni ritkán szoktam.

2016-10-01_14-21-14.jpg

Miről szól a blog?

Tippek, trükkök, kérdések az életről, amit élünk, vagy élni szeretnénk. Gondolatok az engem körülvevő világról. Coaching-módszerekkel egy-egy téma feldolgozása. Meg ami még alakul és esetleg igény van rá.

 

Gurin Eszter
life coach
önismeret, egyensúly, változás, párkapcsolat, anyaság, kamaszok
www.eletterv.hu
+36 20 343 0895

A bejegyzés trackback címe:

https://eletterv.blog.hu/api/trackback/id/tr2813403397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása